Azal/აზალ_იაფი_ავიაბილეთები_Fly
0

მაისიდან ბაქო-პარიზი-ბაქოს საჰაერო ხაზზე AZAL-ი ოპერირებას განაახლებს

აზერბაიჯანული ავიაკომპანია Azerbaijan Airlines-ი (AZAL) ბაქოდან პარიზის მიმართულებით ფრენების განახლებას გეგმავს. აზერბაიჯანული მედია ავიაკომპანიაზე დაყრდნობით წერს, რომ ფრენების განახლება მაისიდან იგეგმება.

ავიაბილეთების ყიდვა, ონლაი, შესაძლებელი იქნება fly.ge-ს ვებ გვერდზე.

“განრიგი ითვალისწინებს ფრენებს ბაქოდან პარიზში და უკან, კვირაში 2 სიხშირით – სამშაბათს და პარასკევს. პირველი რეისი 9 მაისს არის დაგეგმილი”, – აცხადებენ კომპანიაში.

 

რა მიმართულებით ოპერირებს აზალი?

თბილისიდან AZAL/აზალი დაფრინავს შემდეგი მიმართულებებით:

აზერბაიჯანი
თბილისი–განჯა(GNJ)
თბილისი–ბაქო, ჰეიდარ ალიევი (GYD)
თბილისი–ნახიჩევანი(NAJ)


თურქეთი
თბილისი–იზმირი, ადნან მენდერესი (ADB)
თბილისი–ანტალია (AYT)
თბილისი–ბოდრუმი (BJV)
თბილისი–დალამანი (DLM)
თბილისი–ანკარა ესენბოგა (ESB)
თბილისი–ალანია გაზიფაშა (GZP)
თბილისი–სტამბული (IST)


რუსეთი
თბილისი–სოჭი(AER)
თბილისი–ასტრახანი(ASF)
თბილისი–სამარა(KUF)
თბილისი–ყაზანი(KZN)
თბილისი–სანქტ-პეტერბურგი(LED)
თბილისი–მოსკოვი, რუსეთი – ყველა აეროპორტი (MOW)
თბილისი–მინერალნიე ვოდი (MRV)
თბილისი–ნოვოსიბირსკი (OVB)
თბილისი–ეკატერინბურგი (SVX)
თბილისი–უფა(UFA)
თბილისი–ვოლგოგრადი, (VOG)


ევროპა
თბილისი–ბარსელონა(BCN)
თბილისი–ბერლინი, გერმანია – ბრანდენბურგი (BER)
თბილისი–პარიზი– ჩარლზ დე გოლი (CDG)
თბილისი–ფრანკფურტი (FRA)
თბილისი–ლონდონი – ჰითროუ (LHR)
თბილისი–მინსკი (MSQ)
თბილისი–მილანი, იტალია მალპენსა (MXP)
თბილისი–პრაღა (PRG)
თბილისი–ვენა – საერთაშორისო (VIE)
თბილისი–აზია ალმათი (ALA)
თბილისი–დელი, ინდოეთი (DEL)
თბილისი–დამამი, საუდის არაბეთი (DMM)
თბილისი–დუბაი, არაბთა გაერთიანებული საემიროები (UAE) (DXB)
თბილისი–ფერგანა, უზბეკეთი საერთაშორისო აეროპორტი (FEG)


თეირანი, ირანი
იმამ ხომეინი (IKA)
ჯიდა, საუდის არაბეთი (JED)
ქუვეითი ქალაქი, ქუვეითი (KWI)
მედინა, საუდის არაბეთი (MED)
ასტანა, ყაზახეთი (NQZ)
რიადი, საუდის არაბეთი (RUH)
აქტაუ, ყაზახეთი (SCO)
სამარკანდი, უზბეკეთი (SKD)
ტაშკენტი, უზბეკეთი (TAS)
თელ-ავივი, ისრაელი – ბენ გურიონი (TLV)
ურგენჩი, უზბეკეთი (UGC)

ავიაკომპანია AZAL დაარსდა 1992 წელს. ის არსებობს ბაზარზე მას შემდეგ რაც აზერბაიჯანმა დამოუკიდებლობა მოიპოვა.

1992 წლიდან მოყოლებული, ის ზრუნავს სერვისებისა და უსაფრთხოების განვითარებაზე. რის შედეგადაც, დღეს წამყვან ავიაკომპანიებს შორის ვხვდებით მის სახელს. ავიაკომპანიის ქსელი მოიცავს 40 ლოკაციას და 25 ქვეყანას. 2016 წელს, აზერბაიჯანულმა ავიახაზებმა 2 მილიონზე მეტი გზავრი გადაიყვანეს დანიშნულების ადგილას, უსაფრთხოდ.

ავიაკმპანია AZAL არსებობის დღიდან ზრუნავს უსაფრთხოების განვითარებაზე. ის არის ერთ-ერთი ყველაზე პრესტიჟული საავიაციო ასოციაციის – IATA-ს წევრი. აგრეთვე, ის სრულად აკმაყოფილებს საერთაშორისო საავიაციო ასოციაციის (ICAO) სტანდარტებს.

ავიაკოპანია აზალის შემადგენლობაშია 23 თვითმფრინავი, რომელთა საშუალო ასაკი 9.8 წელია. საერთო ჯამში, რეგისტრირებული ბარგის ზომა არ უნდა აღემატებოდეს 158 სმ-ს, როგორც სიგრძეში, ასევე სიგანეში. სალონში შესაძლებელია 10კგ-მდე ხელბარგის შეტანა, რომლის ზომებიც არ უნდა აღემატებოდეს 55x40x23 სმ-ს. ტრანსპორტირების განსაკუთრებული შემთხვევები:


ავიაკომპანია AZAL -ის ერთ-ერთ უმთავრეს საზრუნავს წარმოადგენს მისი სერვისების

ხელმისაწვდომობა ყველასთვის.

 

ბავშვები:

სრულწლოვან პირთან ერთად, ფრენა შეუძლია 7 დღეზე მეტი ასაკის ბავშვს. 5 წლიდან ზევით ასაკის ბავშვებს შეუძლიათ დამოუკიდებლად ფრენა და ასეთ შემთხვევაში ბილეთზე 25%-იანი ფასდაკლებით სარგებლობენ. შეზრუდული შესაძლებლობის მქონე პირები: AZAL-ის მომსახურე პერსონალი გადამზადებულია, ისე რომ ინფორმირებულია შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირების განსაკუთრებული საჭიროებების შესახებ. აგრეთვე, სამგზავრო სივრცე ადაპტირებულია მათ მოთხოვნილებებზე. თვითმფრინავში დაიშვებიან ცხოველები, რომლებიც მგზავრებს ეხმარებიან.

 

ფეხმძიმე ქალები:

აზალი-ის ავიახაზებით სარგებლობა შეუძლიათ ქალებს, თუკი მათი მშობიარობიდან გასულია 7 ან მეტი დღე. ფეხმძიმობის შემთხვევაში ნაყოფი 32 კვირის ან მეტის უნდა იყოს, რათა ფრენამ უსაფთხოდ ჩაიაროს და მგზავრმა თავიდან აირიდოს ჯანმრთელობის პრობლემები.

 

აზერბაიჯანის ავიახაზები (AZAL) არის მსხვილი ავიაკომპანია და ერთ-ერთი ლიდერი დსთ-ს ქვეყნების საავიაციო საზოგადოებაში. Ავიაკომპანია წარმოდგენილია უახლესი თანამედროვე საჰაერო ფლოტით. ის სამოქალაქო ავიაციის ინდუსტრიის ლიდერებს შორისაა მგზავრთა მომსახურების ხარისხით. ამას ადასტურებს Skytrax-ის მიხედვით აღიარებულ საერთაშორისო რეიტინგში მაღალი პოზიციები.

 

დინამიურად განვითარებადმა ავიაკომპანიამ არაერთხელ დაადასტურა თავისი პრესტიჟული „4 ვარსკვლავი“ რეიტინგი ბრიტანული საკონსულტაციო კომპანიის Skytrax-ისგან.

 

აზერბაიჯანის ავიახაზები ყოველთვის მუშაობს მარშრუტების ქსელის გაფართოებაზე. მრავალი რეგულარული მიმართულების გარდა, ხშირად ხსნის ახალ, სეზონურ და ჩარტერულ მარშრუტებს.

 

AZAL/აზალი თავის მგზავრებს სთავაზობს უახლესი სერვისებს. ტექნოლოგიური გადაწყვეტილებების სრულ სპექტრს, რომლებიც მგზავრობის მაქსიმალურ კომფორტზეა ორიენტირებული.

 

აზერბაიჯანის სამოქალაქო ავიაციის თვითმფრინავები, სრულად შეესაბამება სამოქალაქო ავიაციის საერთაშორისო ორგანიზაციის (ICAO) სტანდარტებს. 

AZAL/აზალი არის აზერბაიჯანის ტურიზმის ასოციაციის (AZTA) გამგეობის წევრი.

AZAL/აზალის სათაო ოფისი მდებარეობს ბაქოში, ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტში, რომელიც აკმაყოფილებს მაღალ საერთაშორისო სტანდარტებს.

 

დაჯილდოვებულია Skytrax World Airport Awards-ის უმაღლესი ჯილდოთი–„5 ვარსკვლავი“. ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტი ასევე არაერთხელ მოექცა დსთ-ს ქვეყნების საუკეთესო აეროპორტების რეიტინგის სიაში.

 

კვება ბორტზე

აზერბაიჯანის ავიახაზების ყველა საერთაშორისო რეისზე უფასო კვება ხდება. დღის რომელ დროსაც არ უნდა იფრინოთ, ყოველთვის შემოგთავაზებთ უგემრიელესი კერძის არჩევანს, რომელიც მზადდება საგულდაგულოდ შერჩეული პროდუქტებით. ცხელი კერძების გარდა, შეგიძლიათ შეუკვეთოთ ჩაი ან ყავა შეუზღუდავი რაოდენობით ფრენის განმავლობაში.

 

უნდა აღინიშნოს, რომ მენიუ შეიძლება განსხვავდებოდეს თქვენი მოგზაურობის კლასის, სეზონისა და ფრენის მიმართულების მიხედვით, ასევე დღის დროის მიხედვით. ეკონომ კლასში 150 წუთზე ნაკლები ხანგრძლივობის ფრენებზე ცხელი კერძები არ არის უზრუნველყოფილი და მგზავრებს სთავაზობენ ცხელ სასმელებს (ჩაი და ყავა), ასევე წყალს.

 

აზერბაიჯანის ავიახაზების ფრენებზე, ეკონომ კლასის ბილეთის შეძენისას, შეგიძლიათ დამატებით შეიძინოთ ბიზნეს კლასის საკვები ქვემოთ წარმოდგენილი კომპლექტებიდან. გაითვალისწინეთ, რომ ზაფხულში ხორცს მიირთმევენ როგორც ცივ მადას, ხოლო ზღვის პროდუქტებს ზამთარში.

 

ასევე შეგიძლიათ შეუკვეთოთ სპეციალური კერძები უფასოდ. ამისათვის თქვენ უნდა მიმართოთ ჩვენს ქოლ ცენტრს თქვენი რეისის გამგზავრებამდე სულ მცირე 24 საათით ადრე. თქვენ სთავაზობენ არჩევანს ბორტზე კერძების მრავალფეროვნებიდან თქვენი ასაკისა და დიეტური მახასიათებლების გათვალისწინებით

 

საკვების სპეციალური კატეგორიები:

CHML: (ბავშვთა კვება): თქვენს შვილებს მოეწონებათ ჩვენი განსაკუთრებული საბავშვო მენიუ.

BBML: (ბავშვის კვება): სპეციალური საკვები ბოსტნეულისა და ხილის საფუძველზე, რომელიც აკმაყოფილებს ხარისხის ყველა სტანდარტს, ემსახურება 2 წლამდე ასაკის ბავშვებს.

 

ვეგეტარიანელები:

AVML: აზიური ვეგეტარიანული კვება (ინდური ვეგეტარიანული კვება)

RVML: ვეგეტარიანული კვება (კვება ხორცის გარეშე, შეიძლება შეიცავდეს რძის პროდუქტებს)

VGML: მკაცრი დასავლური ვეგეტარიანული კვება

VLML: კვება ხორცის, თევზის ან ზღვის პროდუქტების გარეშე. შეიძლება შეიცავდეს რძის პროდუქტებს და კვერცხებს

NLML: არალაქტოზის კვება

VOML: ვეგეტარიანული აღმოსავლური კვება

 

დიეტური კვება:

DBML: დიაბეტური კვება

GFML: უგლუტენო კვება

LFML: უცხიმო კვება

LSML: დაბალი მარილიანი კვება

LCML: დაბალკალორიული კვება

LPML: დაბალი ცილოვანი კვება

PRML: დაბალი პურინის კვება

 

ეთნიკური კვება:

HNML: ინდუსური კვება

KSML: კოშერის კვება – უნდა მოითხოვოთ თქვენი ფრენის დაგეგმილ გამგზავრებამდე სულ მცირე 24 საათით ადრე.

MOML: მუსულმანური კვება

ORML: აღმოსავლური კვება

VJML: ვეგეტარიანული ჯაინის კვება

 

სპეციალური მოთხოვნები:

SFML: ზღვის პროდუქტების კვება

BLML: რბილი/რბილი კვება საჭმლის მომნელებელი და ღეჭვის პრობლემების მქონეთათვის

FPML: ხილის ლანგარზე კვება

NFML: კვება თევზის ან თევზჭერის პროდუქტების გარეშე

HFML: მაღალი ბოჭკოვანი კვება

 

ავიაკომპანიის და CJSC აზერბაიჯანის ავიახაზების განვითარების ქრონოლოგია

1992 წლის აპრილში, დამოუკიდებლობის მოპოვების შემდეგ, რესპუბლიკის მთავრობის გადაწყვეტილებით აზერბაიჯანში შეიქმნა სახელმწიფო საავიაციო ორგანო – State Concern Azerbaijan Airlines (Azərbaycan Hava Yolları).

 

1996 წელს აზერბაიჯანის ავიახაზების სახელმწიფო კონცერნის შემადგენლობაში შეიქმნა Azeraeronavigation Air Traffic Control Center.

 

1997 წელს AZALOIL დაარსდა აზერბაიჯანის ავიახაზების შემადგენლობაში.

1999 წელს ბაქოს აეროპორტში ახალი საერთაშორისო ტერმინალი გაიხსნა.

2000 წელს აზერბაიჯანის ავიახაზებმა მიიღო პირველი Boeing 757-200 თვითმფრინავი.

2004 წელს, პრეზიდენტის ილჰამ ალიევის გადაწყვეტილებით, ბაქოს „ბინას“ აეროპორტს ეწოდა „ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტი“.

2004 წელს ქალაქ ნახჩევანის აეროპორტმა მიიღო საერთაშორისო საჰაერო ჰაბის სტატუსი.

2005 წელს ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტში გაიხსნა ახალი სატვირთო ტერმინალი (Baku Cargo Terminal).

2006 წელს განჯას საერთაშორისო აეროპორტი რეკონსტრუქცია ჩაუტარდა.

2008 წლის აპრილში, აზერბაიჯანის პრეზიდენტის ბრძანებით, AZAL-ის სახელმწიფო კონცერნი გადაკეთდა CJSC Azerbaijan Airlines-ად.

2009 წელს ზაგატალასა და ლანკარანში აეროპორტებმა ძირითადი რეკონსტრუქციის შემდეგ საერთაშორისო სტატუსი მიიღეს.

2011 წელს აზერბაიჯანის ავიახაზებმა მიიღო მომსახურების ევროპული სტანდარტი ევროპის სავაჭრო, ვაჭრობისა და მრეწველობის პალატისგან (EEIG).

2011 წელს აზერბაიჯანის ავიახაზებმა მიიღო Boeing 767-300ER თვითმფრინავები.

2012 წელს გაბალაში საერთაშორისო აეროპორტი აშენდა.

2013 წელს აზერბაიჯანის ავიახაზებმა მიიღო Airbus A340-500 გრძელვადიანი სამგზავრო თვითმფრინავები.

2013 წელს ევლახში ავიაკომპანია „აზალაგრო“ გაიხსნა.

2014 წელს ექსპლუატაციაში შევიდა ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტის ახალი აეროპორტის ტერმინალი (ტერმინალი 1).

2014 წელს აზერბაიჯანის ავიახაზების ფლოტი შეივსო თანამედროვე Boeing 787-8 Dreamliner თვითმფრინავებით.

2014 წელს, აზერბაიჯანის ავიახაზებმა მიიღო რეაქტიული თვითმფრინავები ბრაზილიური მწარმოებლისგან Embraer 190 და Embraer 170.

2014 წელს, აზერბაიჯანის ავიახაზებმა დაიწყო რეგულარული ტრანსატლანტიკური ფრენების განხორციელება ბაქოდან ნიუ-იორკში.

2015 წელს ბრიტანულმა საკონსულტაციო კომპანია Skytrax-მა, მსოფლიოში ცნობილმა და ყველაზე გავლენიანმა ავიაკომპანიის მომსახურების ხარისხის შეფასებაში, აზერბაიჯანის ეროვნულ გადამზიდველს და ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტს პრესტიჟული „4 ვარსკვლავის“ რეიტინგი მიანიჭა.

2016 წელს აზერბაიჯანმა ხელი მოაწერა ღია ცის შეთანხმებას ამერიკის შეერთებულ შტატებთან.

2016 წელს ნახჭევანის საერთაშორისო აეროპორტის რეკონსტრუქცია ჩაუტარდა. აეროპორტში პირველად ტელესკოპური სამგზავრო ხიდები გამოჩნდა.

2016 წელს გადაწყდა აზერბაიჯანის პირველი დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია Buta Airways-ის შექმნა AZAL CJSC-ის შემადგენლობაში.

2017 წელს Skytrax-მა ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტი დაასახელა საუკეთესოდ რუსეთისა და დსთ-ს ქვეყნების ყველა აეროპორტს შორის.

2017 წელს ფრენების განხორციელება დაიწყო Lowcoster Buta Airways-მა, რომელიც AZAL CJSC-ის ნაწილია.

2018 წელს ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტში აზერბაიჯანის საჰაერო სივრცის ზედამხედველობისა და ეფექტურობის ცენტრის (ASEC) ოფიციალური გახსნა გაიმართა.

2018 წელს, საჰაერო ნავიგაციის უსაფრთხოების ევროპულმა ორგანიზაციამ (Eurocontrol) და AZANS-მა ხელი მოაწერეს შეთანხმებას, რომელიც ოფიციალურად ცნობს აზერბაიჯანს EUROCONTROL-ის პარტნიორად.

2018 წელს ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტს Skytrax-ის მიერ მიენიჭა “5 ვარსკვლავის” კატეგორია.

2018 წელს ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტი ბრიტანულმა კომპანია Skytrax-მა დსთ-ს ქვეყნებისა და რუსეთის აეროპორტებს შორის საუკეთესოდ აღიარა.

2018 წელს ბრიტანულმა საკონსულტაციო კომპანია Skytrax-მა სამგზავრო ავიაკომპანია „Azerbaijan Airlines“-ის პრესტიჟული 4 ვარსკვლავიანი რეიტინგი დაადასტურა.

2018 წელს სამგზავრო ავიაკომპანია “Azerbaijan Airlines” Skytrax-მა აღიარა საუკეთესო რეგიონულ ავიაკომპანიაად ცენტრალურ აზიასა და ინდოეთში.

2019 წელს სამგზავრო ავიაკომპანია „აზერბაიჯანის ავიახაზები“ Skytrax-მა აღიარა საუკეთესო რეგიონალურ ავიაკომპანიაად ცენტრალურ აზიასა და ინდოეთში.

2019 წელს ქვეყნების საერთაშორისო აეროპორტებში საჰაერო სივრცის ეგრეთ წოდებული მეხუთე და მეშვიდე თავისუფლება დაიწყო.

2020 წელს ბრიტანულმა საკონსულტაციო კომპანია Skytrax-მა დაადასტურა სამგზავრო ავიაკომპანია “Azerbaijan Airlines”-ის პრესტიჟული 4 ვარსკვლავიანი რეიტინგი.

2020 წელს სამგზავრო ავიაკომპანია „Azerbaijan Airlines“ აღიარებულ იქნა ევროპაში ყველაზე პუნქტუალურ ავიაკომპანიად საავიაციო ანალიტიკური და საცნობარო გამოცემის Official Airline Guide (OAG) მიხედვით.

2020 წელს ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტი იყო მსოფლიოში პირველი აეროპორტი, რომელიც მთლიანად გადავიდა ღრუბლოვან ტექნოლოგიებზე.

2020 წელს, ICAO-მ დაადასტურა სახელმწიფო სამოქალაქო ავიაციის ადმინისტრაციის მოთხოვნა ფიზულის ახალი საერთაშორისო აეროპორტის საერთაშორისო მდებარეობის ინდექსების კატალოგში შეტანის შესახებ.

2020 წელს ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტმა დაადასტურა „5 ვარსკვლავის“ სტატუსი ბრიტანული საკონსულტაციო კომპანიის Skytrax-ისგან.

2020 წელს ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტის სტატუსი Skytrax-მა დაადასტურა, როგორც საუკეთესო დსთ-ს ქვეყნებისა და რუსეთის აეროპორტებს შორის.

2021 წელს ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტმა მიიღო უსაფრთხოების უმაღლესი 5 ვარსკვლავი COVID-19 აეროპორტის რეიტინგი.

2021 წელს, ხანგრძლივი სიმშვიდის შემდეგ, ეროვნული სანავიგაციო სისტემების რადიოზარის ნიშნები კვლავ გადაიცემოდა ცაზე ყარაბაღის თავზე. ეს სიგნალები პირველებმა მიიღეს აზერბაიჯანის დროშის გადამზიდავმა (AZAL) თვითმფრინავებმა.

2021 წელს განჯას საერთაშორისო აეროპორტს მიენიჭა ახალი IATA კოდი.

2021 წლის ოქტომბერში გაიხსნა ფუზულის საერთაშორისო აეროპორტი.

2022 წელს, ზედიზედ მეხუთედ, ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტმა სათავეში ჩაუდგა ცენტრალური აზიისა და დსთ-ს ქვეყნების საუკეთესო აეროპორტების რეიტინგს Skytrax 2022 World Airport Awards-ის მიხედვით. ასევე, წელს პირველად, ბაქოს აეროპორტმა მოიგო კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი ნომინაცია – „საუკეთესო აეროპორტის პერსონალი ცენტრალურ აზიასა და დსთ-ში“.

2022 წლის სექტემბერში AZAL-მა და ქვეყნის პირველმა დაბალბიუჯეტიანმა ავიაკომპანია Buta Airways-მა გაიმარჯვეს Skytrax-ის ნომინაციებში “საუკეთესო რეგიონალური ავიაკომპანია ცენტრალურ აზიასა და დსთ-ში” და “საუკეთესო დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია ცენტრალურ აზიასა და დსთ-ში”. 2022 წლის მსოფლიო ავიახაზების ჯილდოები.